E-learning
Webinaria - przykłady realizacji z konferencji
Zadania z efektem A-ha ! | zamknięte | ||
Zadania geometryczne - rysuj i patrz ! | zamknięte | ||
| Strategie rozwiązania zadań otwartych | zamknięte | ||
Strategie rozwiązania zadań zamkniętych | zamknięte | ||
O sztuce dowodzenia nierówności | zamknięte | ||
Bądź kreatywny - Rozwiązuj zadania z błyskiem | zamknięte | ||
Kreatywny nauczyciel - Kreatywny uczeń | zamknięte | ||
O webinarium i platformach edukacyjnych | zamknięte | ||
| Matematyka z GeoGebrą | zamknięte | ||
| Tablet, Ipad, smartfon na lekcji matematyki | zamknięte | ||
| Układy równań - krok dalej | zamknięte | ||
| Macierze i kryptografia | zamknięte | ||
| O pewnym równaniu trygonometrycznym | zamknięte | ||
| Wektory. Znam, lubię ! | zamknięte | ||
|
Cztery klasyczne zadania o kulach i szufladach | zamknięte | ||
|
Quo vadis - refleksje starego belfra | zamknięte | ||
|
Analiza matematyczna w liceum | zamknięte | ||
|
Matematyka - nieco inaczej ... | zamknięte | ||
|
Matematyka z nieco wyższego poziomu... | zamknięte | ||
|
Optymalizacja bez pochodnej - to możliwe ! | zamknięte | ||
|
Trygonometria 1964–2025” – czyli jak było onegdaj, jak jest dziś. | zamknięte |
„Houston, mam problem” i chciałbym o tym porozmawiać.... – czyli teoria a praktyka nauczania matematyki w szkole | zamknięte |





